Haku
Viitteet 1-3 / 3
Ketterän ohjelmistokehitysmenetelmän skaalaus
(2020)
Ketterän ohjelmistomenetelmän skaalaus on Haltu Oy:n toimeksiannosta toteutettu kehittämistehtävä, jonka tavoitteena oli kehittää yrityksen uniikiksi kokemasta ohjelmistokehitysmenetelmästä skaalautuva. Menetelmän ...
Asiakaspalvelun laadun kehittäminen poikkeusolojen aikana
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakaspalvelun laatua on mahdollista kehittää poikkeusolojen aikana ja kuinka siitä on mahdollista saada liiketoiminnallista hyötyä. Aihe on erittäin ajankohtainen, sillä ...
Yrityksen tietohallinnon kehittämistarpeiden kartoitus
(2022)
Tänä päivänä digitalisaatio ja lisääntyneet tietojärjestelmät ovat nostaneet perinteisen tietohallinnon roolia organisaatioissa kohti liiketoimintaa luovaa ja muokkaavaa roolia. Perinteinen tietohallinto on monesti toiminut ...