Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Social media as a 'service' for value co-creation by integrating sponsoring companies, sports entities and fans

Jalonen, Harri (2017)

Avaa tiedosto
Jalonen_SocialMediaAsaService2017.pdf (292.4Kt)
Lataukset: 


Jalonen, Harri
World Academy of Science, Engineering and Technology
2017
CC BY
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017070614130
Tiivistelmä
Social media has changed the ways we communicate, collaborate and connect with each other. It has also influenced our habits of consuming sports. Social media has allowed direct interaction between sponsoring companies, athletes/players and fans. Drawing on the service dominant logic of value co-creation, the conceptual paper identifies three operant resources which are beneficial for value co-creation: i) social identity and sense of community, ii) congruence and brand personality, and iii) participatory culture and fan activation. The paper contributes to the theoretical discussion on how social can be media used for value co-creation purposes in the sports industry.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste