Haku
Viitteet 1-2 / 2
Hyvän asiakaskokemuksen johtaminen Kuopion kaupungin Vanhusten asumispalveluissa: Teemahaastattelu ympärivuorokautisen hoivan lähijohdolle
(2021)
Vanhuspalveluiden laadun kehittäminen on ajankohtainen vanhustyön tarkastelun kohde ja laatuvaatimukset ovat myös tärkeä osa vanhuspalveluiden lainsäädäntöä ja suosituksia. Asiakastyytyväisyys ja laatu ovat Kuopion kaupungin ...
SAIRAANHOITAJAN SÄHKÖISEN PEREHDYTYSMATERIAALIN MALLIPOHJA KUOPION KAUPUNGIN ASUMISPALVELUILLE
(2021)
Tiivistelmä
Jokaisen työpaikan arkea on uusien työntekijöiden saapuminen työyhteisöön. Uusi työntekijä tarvitsee kattavan perehdytyksen, jonka tarkoituksena on tutustuttaa työtehtäviin, työolosuhteisiin, työympäristöön ...