Näytä suppeat kuvailutiedot

Asiakastyytyväisyystutkimus ja kehitysehdotukset : Case Simodeus Oy

Nikkilä, Emilia (2018)

dc.contributor.authorNikkilä, Emilia
dc.date.accessioned2018-06-01T10:32:48Z
dc.date.available2018-06-01T10:32:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2018060111896
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/149540
dc.description.abstractTämä opinnäytetyö käsittelee Kokkolassa sijaitsevan ohjelmatoimisto Simodeus Oy:n asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksella pyrittiin selvittämään asiakastyytyväisyyttä asiakaspalvelusta ja palvelun laadusta. Tavoitteena oli kerätä tietoa, jonka avulla Simodeus Oy voisi kehittää palveluitaan ja toimintaansa. Työn teoriasosuus sisältää asiakastyytyväisyyden, markkinoinnin kilpailukeinot, palvelun laadun, sekä SERVQUAL-menetelmän. Tutkimus on toteutettu kvalitatiivisella, eli laadullisella tutkimusmenetelmällä. Haastatteluihin osallistui viisitoista asiakasta, joita haastateltiin puhelimitse toukokuun 2018 aikana. Tuloksista kävi ilmi, että asiakkaat ovat oikein tyytyväisiä sekä asiakaspalveluun, että palvelun laatuun.fi
dc.language.isofin
dc.publisherVaasan ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleAsiakastyytyväisyystutkimus ja kehitysehdotukset : Case Simodeus Oyfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1674
dc.organizationVaasan ammattikorkeakoulu
dc.contributor.organizationVaasan ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordasiakastyytyväisyys
dc.subject.keywordpalvelun laatu
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|
dc.subject.disciplineLiiketalous


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot