Haku
Viitteet 1-4 / 4
Tunnettuuden lisääminen Instagram-markkinoinnin keinoin : case: CupOfTherapy Oy
(2020)
Kuluttajien siirtyessä yhä enemmän digitaalisiin kanaviin tulisi myös yrityksen olla läsnä näissä kanavissa. Instagramissa yli 200 miljoonaa käyttäjää käy kerran päivässä vähintään yhdessä yritysprofiilissa. Opinnäytetyön ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Facebook- ja Instagram-markkinoinnin kehittäminen : case: Kauneushoitola Pikkufiini
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Kauneushoitola Pikkufiinille ajantasaiset ostajaprofiilit, räätälöity somemarkkinoinnin vuosikello Facebook- ja Instagram -markkinoinnille. Työhön kuului myös yritysesittelyvideon tuottaminen, ...
Vahvan brändin rakentaminen Yhdysvaltain talousalueella Facebook- ja Instagram-mainontaa hyödyntäen
(2021)
Työn toimeksiantajayrityksenä on suomalainen tapahtumamarkkinointia tuottava startup-yritys Eventti Oy, jonka suunnitelmissa on etabloitua Yhdysvaltain talousalueelle. Työn lähtökohtana oli selvittää, onko Facebook- ja ...