Haku
Viitteet 1-10 / 18
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia tehdään yhdessä : yritysten ja vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään vaikuttajamarkkinointia yritysten ja vaikuttajien välisenä yhteistyökumppanuutena ja tutkitaan, minkälaisia mahdollisuuksia se tarjoaa. Tarkoituksena on selvittää, miten vaikuttajamarkkinointia ...
Kannattaako yksinyrittäjän toteuttaa itse yrityksensä digitaalinen markkinointi? : markkinointikampanjan panos-tuotos-analyysi
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli tutkia, minkälainen panos-tuotos-suhde digitaalisella markkinoinnilla on yksinyrittäjälle, kun hän tekee sen itse.
Työn aikana toteutettiin kaksi digitaalista markkinointikampanjaa, yksi ...
Sosiaalisen median käytön vaikutus nuorten terveyteen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisen median käytön vaikutuksia nuorten terveyteen. Tavoitteena on lisätä tietoa aiheesta ja tuottaa tietoperustaa toimeksiantajalle uusien toimintamallien kehittämiseen. ...
Punavalkoinen kaupunki - koripallo-ottelutapahtuman kehittäminen : case Salon Vilpas
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota miesten Korisliigassa pelaavalle Salon Vilppaalle uusia näkökulmia ja ideoita heidän kotiotteluidensa ottelutapahtuman kehittämiseksi.
Vastauksia opinnäytetyön kysymyksiin haettiin ...
Seuraajamäärät nousuun: KumRok Oy : instagram & facebook
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona KumRok Oy:lle tavoitteenaan löytää keinoja kasvattaa seuraajamääriä sosiaalisen median tileillä Instagramissa sekä Facebookissa. Toimeksiantajalla oli olemassa edellä mainitut ...
Sosiaalisen median sisällön tuottaminen NIKO-projektille : työpajatyöskentely ammatillisen oppilaitoksen opiskelijoille
(2022)
Tämä raportti on kuvaus kehittämistyöstä, joka tehtiin toimeksiantona Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen ylläpitämälle NIKO-projektille. NIKO-projektin tarkoitus on toteuttaa nuorten nikotiinittomuutta edistävää työtä. Tarve ...
Nuorten lisääntynyt radiohiljaisuus : keinoja mediayhtiö Bauer Medialle tavoittaa nuorta yleisöä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja, joilla mediayhtiö Bauer Media voisi jatkossakin houkutella nuorta yleisöä kanaviensa alustoille. Työ lisäsi myös kohderyhmän tuntemista. Aihetta lähestyttiin ...
Omakustannekirja esille somen avulla : Revenge Undone
(2022)
Sosiaalisen median käyttö on kasvussa. TikTokin kasvun myötä lyhyet videot ovat nostaneet suosiotaan. Kirja-alalla tarvitaan keinoja markkinoida romaaneja muutaman sekunnin videoilla eikä tämä onnistu ilman tavoitteellista ...
Visuaalisuus sisältömarkkinoinnin ytimenä Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kirjallisuuteen visuaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sekä sisältömarkkinoinnista ja Instagramin eri ominaisuuksista. Kirjallisuuteen perustuen tavoitteena oli tarkastella, ...