Haku
Viitteet 1-3 / 3
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
How to successfully launch an AI-robot to improve customer service quality
(2021)
Opinnäytetyö oli tapaustutkimus suomalaiselle ICT-yritykselle. Yritys kehitti asiakaspalvelu-henkilöstön käyttöön My intelligent work environment (MiWE) -nimistä työkalua, jossa yhdistyvät älykäs automaatio, tekoäly ja ...
Palveluliiketoiminnan kehittäminen toiminnallisissa oppimisympäristöissä : case WinNova hius- ja kauneudenhoitoala
(2021)
Ammatillisen koulutuksen uudistus on lisännyt työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Opiskelijoille on kuitenkin haasteellista löytää riittävästi sopivia koulutussopimuspaikkoja. Uudet haasteet edellyttävät palveluliiketoiminnan ...