Haku
Viitteet 1-3 / 3
Suomalaisen sarjakuvan kansainvälinen markkinointi
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)
Suomalaisen sarjakuvan kansainvälistyminen on varsin uusi ilmiö. Tove ja Lars Janssonin Muumia lukuunottamatta varsinainen kansainvälistymisilmiö on koettu vasta 2000-luvulla, jolloin useiden suomalaisen nykysarjakuvan ...
Kanavat auki maailmalle : Kansainväliset kommunikaatiokanavat Nokian Renkaissa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)
Kansainvälisen organisaation kommunikaatiossa käytetään lähinnä sähköisiä kanavia, sillä matkustaminen kuluttaa aikaa, rahaa ja ympäristöä. Nokian Renkaissa nopea kansainvälinen laajeneminen edellyttää yhä tehokkaampaa ...
Sosiaalinen media osana vaateteollisuusyrityksen digitaalista markkinointia
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)
Kehittämishankkeen tarkoituksena oli koota tilaajan käyttöön tietoa sosiaalisen median hyödyntämisestä osana yrityksen digitaalista markkinointia sekä avata digitaalisen markkinoinnin prosessia kehittämään ja tehostamaan ...