Haku
Viitteet 1-2 / 2
Ensihoitopalvelun kohtaamien potilaiden kuljettamatta jättäminen puhelimessa tehdyn hoidon tarpeen arvion jälkeen: taustatekijät ja potilaiden palvelutarpeet kiireettömissä ensihoitotehtävissä
(2022)
Ensihoitopalvelun tehtävämäärät ovat viime vuosina kasvaneet vuosittain ja syinä kasvun taustalla on arveltu olevan väestön ikääntyminen sekä hätäkeskuksen toimintatavoissa ja terveydenhuollon organisoitumisessa tapahtuneet ...
Kiireettömien ensihoidon tehtävien puhelimitse toteutettava hoidon tarpeen arviointi osaksi Lapin ensihoitopalvelua
(2022)
Hätäkeskusten, päivystyspoliklinikoiden ja ensihoidon ylikuormittumisen vuoksi kehitetään uusia tapoja vastata resurssihaasteisiin. Laadukkaalla hoidon tarpeen arvioinnilla puhelimessa kohdennetaan rajallisia resursseja ...