Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakastyytyväisyys Happi Hourz -kuntojalkapallossa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piirin järjestämän Happi Hourz -kuntojalkapallotoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena oli analysoida liikuntapalvelua asiakastyytyväisyyskyselyn sekä Suomen ...
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen tilitoimistossa
(2021)
Asiakaskokemuksella on merkittävä rooli tilitoimiston kannattavuuteen ja tulokseen. Huonot asiakaskokemukset saattavat johtaa asiakkuuksien menetyksiin ja näin ollen sillä on suora vaikutus tilitoimiston liikevaihtoon. ...
Asiakastyytyväisyys jälkimarkkinointiosastojen palveluissa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen asiakastyytyväisyyttä jälkimarkkinointiosastojen palveluissa. Edellisestä kyselytutkimuksesta oli kulunut useampi vuosi ja sille oli nyt todellinen tarve. Asiakaspalautteiden ...