Haku
Viitteet 1-3 / 3
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan kansainvälisiin ostopäätöksiin
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta kuluttajien kansainvälisiin ostopäätöksiin. Työn tavoitteena on tutkia kattavasti kyselyn avulla, miten erilaiset tekijät vaikuttavat kuluttajien ...
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen Suomessa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tutki TikTokin vaikutusta nuorten 16–24- vuotiaiden naisten ostokäyttäytymiseen. Työn tutkimusongelmana toimi halu saada tietää TikTokin vaikutuksesta nuorten naisten ostokäyttäytymiseen sekä impulssiostamiseen ...
Vaikuttajamarkkinoinnin merkitys second hand -muodin suosioon Z-sukupolven keskuudessa
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta second hand -muodin suosioon. Tutkimusongelmana oli, miten vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa on viime vuosien aikana muokannut Z-sukupolven ...