Haku
Viitteet 1-10 / 105
NAPPI-vinkkejä erityistä tukea tarvitsevan nuoren liikunnallisen elämäntavan edistämiseksi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Oppaaseen on koottu vinkkejä erityistä tukea tarvitsevien nuorten liikunnallisen elämäntavan edistämiseksi. Opas perustuu v. 2018-2020 saatuihin kokemuksiin Nappi-hankkeessa, jossa toteutettiin Lohjan ja Espoon alueella ...
Käsikirja – CREAR digitaalinen palvelutarpeen arviointiväline
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Opiskelijoiden hyvinvoinnin, toimijuuden ja resilienssin vahvistamiseksi on Resilienssi ja tulevaisuususko RETU-hankkeessa (ESR, 2018–2020) kehitetty digitaalinen palvelutarpeen arviointiväline CREAR (https://crear.fi/). ...
Puhun itse puolestani - Lapsen subjektiivisen hyvinvointitiedon merkitys
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Tähän julkaisuun on koottu lapsen hyvinvoinnin ja LAPE- hankkeen asiantuntijoiden ja sekä sosiaalialan YAMK- sekä AMK- opiskelijoiden kirjoittamia artikkeleita. Artikkeleissa käsitellään lasten itsensä kokemaa eli ...
Handbok – CREAR digitalt verktyg för utvärdering av servicebehovet
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
För att stärka studerandenas välbefinnande, agentskap och resiliens har man inom projektet RETU Resiliens och framtidstro (ESF, 2018–2020) utvecklat ett digitalt verktyg för utvärdering av servicebehovet CREAR (https://crear.fi/). ...
Hanke-integrointi opintoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
CAITO-hankkeen saattaminen päätökseen onnistuneesti oli merkittävältä osin opiskelijoiden ja heitä ohjaavien lehtoreiden ansiokasta paneutumista yhteistyössä tehdyissä tehtävissä ja projekteissa. Nämä tehtävät ja projektit ...
Vieraanvaraisuus, vieraanvaraisuusala ja vieraanvaraisuusalan liiketoiminnan johtaminen - käsitteet ja sisältö
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Vieraanvaraisuusala, joka perinteisesti tunnetaan Suomessa Matkailu-, ravitsemis- ja talousalana,tarvitsee kehittyäkseen ammatillisessa korkeakoulutuksessa tutkintonsa suorittavia restonomeja. Restonomikoulutuksessa ...
Varautuva, ennakoiva oppilaitos ja korkeakoulu – jatkuvuuden turvaaminen arjen normaalioloista poikkeusoloihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Turvallisuuden johtamiseen niin oppilaitoksissa kuin korkeakouluissa liittyy keskeisesti riskiperusteisuus, jonka kautta varmistetaan osaltaan toiminnan jatkuminen normaalioloissa, häiriötilanteissa sekä myös poikkeusoloissa. ...
Opi ja kehitä! Digitaalinen Living Lab oppimis- ja innovointiympäristönä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Miten osallistaa ikääntyneet palveluiden kehittämiseen?
Mitä moniammatillinen kehittäminen vaatii?
Miten digitaalisuus voisi olla avuksi kehittämisessä?
Tässä julkaisussa kuvataan sydämen vajaatoimintaa sairastavien ...
Vankilasta vapautuvia tukien ja rinnalla kulkien kohti työelämää – Näkökulmia rikostaustaisten työhön kuntoutukseen ja työllistymisen edistämiseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Rikostaustaisten työllistymiseen liittyy monia yksilötasoisia ja yhteiskunnallisia haasteita. Kysymys on yhteiskunnallisesti tiedostettu ja viimeisten vuosikymmenien aikana rikostaustaisten työelämävalmiuksia ja työllistymistä ...
Co-creating and Orchestrating Multistakeholder Innovation
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
WE ARE LIVING in a world that is changing at a rapid pace. Globalization and technological development are bringing about many benefits. However, the challenges we meet are often complex, inter-connected and systemic, ...