Haku
Viitteet 1-10 / 61
Sosiaalisen median ja vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yritykset voivat hyödyntää sosiaalista mediaa ja vaikuttajamarkkinointia tavoittaakseen kohderyhmänsä ja kasvattaakseen tunnettuuttaan. Työn teoriaosuudessa käsiteltiin ...
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
KANTA-HÄMEEN MATKAILULLINEN KEHITYS :Sisältömarkkinoinnin kehittäminen - Case: VIKKE hanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää VIKKE hankkeen (virtuaalinen kulttuurimatkailu Kanta-Hämeessä) sisältömarkkinointia sekä parantaa Kanta-Hämeen kaupunki-, ja kulttuurikohteiden näkyvyyttä ja houkuttelevuutta ...
Brändi-identiteetti ja brändimielikuvan luominen: case Marifly
(2019)
Työn toimeksiantajana on opinnäytetyön tekijän oma sivutoiminen yritys Marifly. Liiketoiminta on pyörinyt tähän asti ilman kirjallisia markkinoinnin suunnitelmia ja strategiakuvausta, mutta nyt on aika laittaa tämä osa ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Apuaperkele, kriisi! IIKK-malli ja kriisiviestintäkeinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä
(2018)
Opinnäytetyön aiheena on IIKK-malli ja kriisiviestinnän keinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä. IIKK-malli on kriisin kehittymisen malli, joka pohjaa neljään vaiheeseen (ilmiö, issue, kohu ja kriisi).
Opinnäytetyön ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
Ammattina urheiluvihjeiden laatiminen: aloittavan yrityksen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pienyritys Totopommi, joka on aloittava ravivihjepalvelu. Projektin aikana kuljettiin matka pienyrityksen perustamisesta aina liiketoiminnan kehittämiseen asti. Matkan varrella ...
Matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä matkailun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma opinnäytetyön toimeksiantajalle Visit Häme -hankkeelle. Hankkeen tarkoitus on edistää matkailua Kanta-Hämeen seudulla. ...