Haku
Viitteet 1-3 / 3
Partikkeliefektin luonti Unity-pelimoottorilla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda pelikäyttöön soveltuva partikkeliefekti portfoliota varten, ja tehdä dokumentti, josta löytyy efektin luontiin hyödyllistä teoria ja käytännön tietoa efektin rakentamisesta ...
Pelihahmojen luominen ja japanilaisen kulttuurin vaikutus
(2020)
Opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää pelihahmojen luomisen perusteita, mitkä peligenret ovat suosittuja Japanissa, minkälaisia pelihahmoja japanilaisissa peleissä on, sekä japanilaisen kulttuurin näkymistä niissä. ...
Vihollishahmon visuaalisen suunnittelun prosessi 3D-peliin
(2021)
Opinnäytetyössä on tarkoituksena tutkia 3D-peliin tulevien vihollisten visuaalista hahmosuunnittelua ja sen prosessia siten, että vihollisten mekaniikat huomioidaan visuaalisen tarinankerronnan keinoin. Suuri osa saatavilla ...