Haku
Viitteet 1-2 / 2
SEKAVUUDESTA SELKEÄÄN PALVELUUN : CASE PRISMA KAJAANIN KESÄPIHA
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Tutkimuksen toimeksiantajana oli Osuuskauppa Maakunnan Prisma-yksikön vapaa-ajanosastoon kuuluva kesäpihamyymälä.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten asiakaspalvelun onnistuminen voidaan varmistaa
Osuuskauppa ...
Strategian jalkauttaminen osana perehdytysprosessia – Case-Palveluässä Kajaani
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten työntekijät ymmärtävät laaditun strategian ja onko strategia jalkautettu selkeästi ja ymmärrettävästi työntekijöille.
Kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää jo olemassa ...