Haku
Viitteet 1-10 / 50
Markkinointisuunnitelman ja materiaalin toteutus POTKE-hankkeelle: Opas POTKE-hankkeen digitaaliseen markkinointiin
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Oulun ammattikorkeakoulu, joka toimii POTKE-hankkeen toteuttajana. POTKE-hankkeen tavoite on peruskoulunsa päättävien nuorien työelämävalmiuksien kehittäminen. Hankkeelle luodaan ...
Analysis on social media video marketing campaign : Kiinteistömaailma Puistola
(2020)
This research was done for Kiinteistomaailma Puistola
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda selkeä digitaalisen markkinointiviestinnän suunni-telma oulaistelaiselle ratsastuskoulu Ratsu-Ateljee Oy: lle. Yritys on perustettu vuonna 2007 ja se tarjoaa ratsastus- ja ...
B2B-yritysten somemarkkinointi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan markkinointia sosiaalisessa mediassa B2B-yritysten näkökulmasta. Tavoitteena on kerätä tietoa B2B-markkinoinnista sosiaalisessa mediassa tutkimalla ostopäättäjien toimintaa sosiaalisessa ...
Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Järjestäessämme markkinoinnin ammattilaisille ja yrittäjille tarkoitettuja digitaalisen markkinoinnin täydennyskoulutuksia, havaitsimme tarpeen tuottaa digitaalisen markkinoinnin perusteet kattava
suomenkielinen yleisteos ...
Sosiaalisten medioiden merkitys markkinointikanavina jatkaa kasvuaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle kauneudenhoitoalan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimii pieni kauneusalan yritys, jolle työn aihe on ajankohtainen. Yritys on toiminut ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma: Oulun Kiskon lentopalloseuralle ja heidän Lentistä kaikille junioreille- hankkeeseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Lentopalloseura Oulun Kiskolle sekä heidän Lentistä kaikille junioreille -hankkeelleen käytännössä toimiva kokonaisuus, joka sisältää digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelman ...
Nuorten kokema kiusaaminen sosiaalisessa mediassa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Sosiaalinen media on tullut osaksi jokapäiväistä elämää ja monille se on osa työtä, opiskelua ja vapaa-aikaa. Monien palvelujen ikäsuosituksista huolimatta somea käyttävät yhä nuoremmat lapset. Somen kautta pidetään yhteyttä ...