Videolla koukutat matkasta haaveilivia
Tuominen, Telle (2018)
Tuominen, Telle
Editoija
Telle Tuominen
Turun ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019112744471
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019112744471
Tiivistelmä
Vajaan minuutin mainosvideosta potentiaalinen asiakas voi saada paljon laajemman käsityksen tarjonnasta kuin
lukemalla saman ajan mainostekstiä. Video synnyttää tekstiä nopeammin tunteita ja vapaa-ajan matkoja ostetaankin usein enemmän tunteella kuin järkiperusteilla. Tutkimusten valossa myös rahallinen panostus videoihin tuo keskimäärin paremman tuoton kuin muut markkinointisisällöt.
lukemalla saman ajan mainostekstiä. Video synnyttää tekstiä nopeammin tunteita ja vapaa-ajan matkoja ostetaankin usein enemmän tunteella kuin järkiperusteilla. Tutkimusten valossa myös rahallinen panostus videoihin tuo keskimäärin paremman tuoton kuin muut markkinointisisällöt.