Haku
Viitteet 1-10 / 169
Digitaalinenmarkkinointisuunnitelma : Case Väänälän Puutyö Ky
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty puusepän toimialan ikkunoita ja ovia valmistavalle Väänälän Puutyö Ky:lle. Tavoitteena oli tehdä facebook markkinointisuunnitelma Väänälän Puutyölle ja kehittää verkkosivuja.
Opinnäytetyön ...
Kausikorttien ostajatyypit : Case : FC Lahti
(2020)
Opinnäytetyö oli toteutettu FC Lahdelle. Opinnäytteen tavoitteena oli tutkia FC Lahden kausikorttiasiakkaita sekä heidän ostokäyttäytymistään. Työssä selvitettiin, mitkä eri tekijät vaikuttavat kausikorttien ostamiseen ja ...
Asiakassegmentointi sisältömarkkinoinnissa : Case: Etelä-Karjalan Osuuspankki
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Etelä-Karjalan Osuuspankille asiakassegmentit, joiden perusteella pankki voi luoda parempaa ja sitouttavampaa sisältöä tärkeimmille asiakkailleen.
Teoriaosuus käsittelee sisältömar ...
Tiedonantovelvollisuus autokaupassa : Automyyjän kuluttajansuojaosaamisen kehittäminen
(2020)
Hyvä kuluttajansuojaosaaminen on edellytys elinkeinonharjoittajan menestymiseen markkinoilla. Tiedonantovelvollisuuksilla on merkittävä rooli kuluttajalle, koska ne edellyttävät elinkeinonharjoittajan antamaan kaupanteon ...
Markkinointistrategia EKLU Ry:lle
(2020)
Opinnäytetyössä luotiin markkinointistrategia Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu Ry:lle eli EKLU:lle. EKLU on maakunnallinen hyvinvoinnin ja liikuntakasvatuksen toimija, jolla on pitkät perinteet urheilutapahtumien, ...
Pelicans fanikaupan liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelma
(2020)
Edellinen vastaava suunnitelma oli tehty vuonna 2011, jonka jälkeen paljon on muuttunut: sekä maailmassa, että talon sisäisissä tavoissa ja tavoitteissa. Tästä siis syntyi tarve kehittää markkinointisuunnitelma, joka vastaa ...
Sisäinen markkinointi – toiminnan tehostaminen palvelukanavissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten case-yrityksen toimintaa sen palvelukanavissa voidaan tehostaa sisäistä markkinointia hyödyntämällä. Lisäksi tutkimuksen avulla haluttiin saada tietoa sisäisen markkinoinnin ...
Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena : Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma vuosikellon muodossa asiakasyritys Koruliike Romeo&Julialle lokakuu 2020 ja joulukuu 2021 väliselle ajalle. Asiakasyrityksen tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : Case: LähiTapiola Vellamon LemmikkiHelppi
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli toiminnallisen markkinointiviestintäsuunnitelman kehittäminen toimeksiantajayritys LähiTapiola Vellamon LemmikkiHelppiin liittyen. Tavoitteena oli kehittää jo olemassa olevaa markkinointiviestintää, ...
Datan hyödyntäminen sisältösuunnittelussa : Case: K-Ruoka
(2020)
Digitalisaatio muuttaa ihmisten ostokäyttäytymistä, ja on siten myös yksi päivittäistavarakaupan alaan vaikuttavista megatrendeistä. Kuluttajat ovat vaativia ja heidän käyttäytymistään on yhä vaikeampi ennustaa. Perinteisten ...