Haku
Viitteet 1-10 / 14
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
K-ryhmän ulkoinen kriisiviestintä koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin K-ryhmän ulkoista kriisiviestintää keväällä 2020 koronavirusepidemian aiheuttamien poikkeusolojen aikana. K-ryhmän sosiaalisen median kanavista tutkimuksessa käytettiin Facebookia, ...
Kriisiviestintä poikkeustilanteessa : Pandemian vaikutukset henkilöstöpalvelualan yrityksen viestintään
(2020)
Koronaviruspandemia ajoi koko maailman kriisitilanteeseen keväällä 2020. Tässä tilanteessa kriisiviestinnän toteuttaminen oli välttämätöntä. Rajoitusten avulla pyrittiin ehkäisemään koronaviruksen leviämistä, mutta ne ...
NPS-mittarin käyttö B2B-yritysten viestinnässä : yritys X NPS-tulosten hyödyntäminen asiakasviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten Yritys X voisi hyödyntää tulevaisuudessa NPS- asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia yrityksen asiakasviestinnässä. Yritys X:n tavoitteena on kehittää yrityksen ...
AAC-keinot tutuksi : Esite esteettömästä viestinnästä lasten vanhemmille ja läheisille
(2020)
AAC-keinoilla tarkoitetaan puhetta tukevaa ja korvaavaa kommunikointia. AAC lyhenne tulee englanninkielisistä sanoista: Augmentative and Alternative Communication. Kommunikoinnissa käytetään päivittäin myös huomaamatta ...
AAC-menetelmät osaksi Pilke musiikkipäiväkoti Onnimannin arkea : Opas puhetta tukevan ja korvaavan kommunikoinnin käyttöön varhaiskasvatuksessa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda opas AAC-menetelmien käytöstä varhaiskasvatuksen arjessa Pilke musiikkipäiväkoti Onnimannin varhaiskasvattajille. Opinnäytetyön tuotoksena syntynyt opas on nimeltään AAC osaksi arkea. ...
Koronaviruksen vaikutukset pankin henkilöstöön
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin koronaviruksen vaikutuksia pankin henkilöstöön. Vaikutuksia tarkasteltiin kolmesta eri näkökulmasta: viestintä, jaksaminen ja muutokset työskentelytapoihin. Työn tarkoituksena oli kertoa mahdollisista ...
Andritz Oy:n KFT-divisioonan sisäisen viestinnän kehittäminen : Henkilöstön sitouttaminen Microsoft Teamsin ja Yammerin käyttöön
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sisäisen viestinnän kehittäminen Andritz Oy:n KFT-divisioonassa. Kyseinen divisioona oli jo aiemmin valinnut uusiksi sisäisen viestinnän kanavikseen Yammerin, digitaaliset infonäytöt sekä erityisesti ...
Uutiskirjeen asiakaslähtöinen kehittäminen : Case Kanuuna uutiset
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön aiheena on uutiskirjeen asiakaslähtöinen kehittäminen. Lähestyn kehittämiskohdetta, Kanuuna uutiset -uutiskirjettä, tapaustutkimukselle tyypillisellä tavalla.
Työn tarkoituksena ...
Tapahtuman kansainvälinen markkinointi ja viestintä : Case SELL Student Games 2020
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia tapahtumamarkkinoinnin eri keinoja sekä pohtia niiden toimivuutta SELL Student Games 2020 -tapahtumanmarkkinoinnissa ja kansainvälisessä viestinnässä. Opinnäytetyö tehtiin tapahtumalle ...