Haku
Viitteet 1-3 / 3
Brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla : Case Konekarjut Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toimeksiantajayrityksen brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla. Laajasta aiheesta rajattiin opinnäytetyön toiminnalliseksi osuudeksi verkkosivujen päivittäminen/kehittäminen ja ...
Social media marketing and growth study for an esports and gaming business: Case Company X.
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointi, sekä kehitysehdo-tuksien teko e-urheilu ja peli yritykselle. Toinen opinnäytetyön kirjoittajista on suorittanut työharjoittelun kohdeyrityksessä, jonka ...
Brändin kasvattamisen ohjeet ja sisältömarkkinointisuunnitelma : case: Feissi Sales Group
(2021)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää, millä keinoin toimeksiantoyritys voi kasvattaa brändiänsä ja erottua kilpailijoistaan koko Suomen laajuisesti. Lisäksi laadimme sille sisältömarkkinointisuunnitelman, jonka ...