Haku
Viitteet 1-7 / 7
Kaupunki luonnon sylissä : kuosin suunnittelu ja sen tuotteistaminen Äänekosken kaupungille
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin kuosin mahdollisuuksia kaupungin brändin visuaalisena elementtinä. Päämääränä oli suunnitella iloinen ja persoonallinen kuosi sekä sen käyttökohteita opinnäytetyön toimeksiantajalle Äänekosken ...
Luonnonkuitukasvialustan pakkaussuunnittelu : case Hiukka Hyvä
(2022)
Opinnäytetyö on toteutettu yhteistyönä Hiukka Hyvä -ympäristöhankkeen kanssa. Suunnittelutyön kohteena on pakkauksen suunnittelu luonnonkuiduista tehdylle kasvimatolle. Suunnittelutyö kattaa sekä rakenteellisen että graafisen ...
Brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle
(2022)
Opinnäytetyön on brändi-ilmeen uudistus ja ohjeistus Lahden seudun Ympäristöviikolle. Brändi-ilmeen uudistus koettiin tarpeelliseksi, koska samat kuvitukset ja logo ovat kiertäneet toimeksiantajan viestinnässä jo vuosia. ...
Suunnittelutoimiston brändin sekä palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Markkinoinnin alalla on paljon kilpailua ja erottuminen joukosta on tärkeää, mutta haastavaa. Palvelumuotoilun avulla käyttäjien odotuksia ja tarpeita voidaan kartoittaa kohdennetusti ja sen avulla kehittää palveluita sekä ...
Kasvuhakuisen suunnittelun hyödyntäminen verkkosivujen uudelleensuunnittelussa
(2022)
Opinnäytetyössä tutkitaan erilaisten suunnittelumetodien hyödyntämistä verkkosivujen uudelleensuunnittelussa. Tutkimuksen keskiössä tarkastellaan kasvuhakuisen suunnittelun eli Growth Driven Desing -metodin vertailua ...
Dealer Store Concept : Kemppi-jälleenmyyjän myymäläkonseptin tuotekehitys
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Kemppi Dealer Store Conceptin eli jälleenmyyjän myymäläkonseptin jatkokehittäminen. Tarkasteltaviksi aihealueiksi valittiin jälleenmyyjille myytävät hyllyt, niiden tuotepaketointi ja lopputyönä ...
Extraterrestrial enemy : miten suunnitella yhteistyömallisto muotimerkin ja videopelin välille?
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, miten voitaisiin suunnitella onnistunut yhteistyömallisto muotimerkin ja videopelin välille. Aihetta tutkitaan analysoimalla ja tutkimalla hahmosuunnitteluprosessia ja sitä, miten sitä ...