Haku
Viitteet 1-6 / 6
Miten nuoret saadaan kiinnostumaan yrittäjyydestä sosiaalisen median avulla? : caseyritys: Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten nuoret saadaan kiinnostumaan yrittäjyydestä sosiaalisen median avulla. Tutkimuksen tavoite oli saada selville, mitä sosiaalisen median kanavia tulisi käyttää, jotta haluttu ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittämien suomalaisten jalkapalloseurojen markkinoinnissa
(2024)
Sosiaalinen media kasvaa markkinointikanavana koko ajan ja se on nykypäivänä yrityksille todella tärkeä kanava. Sosiaalisen median avulla yritykset pystyvät kohdentamaan markkinointiaan kohdeyleisölle paremmin, kuin ...
Local4U-alustan näkyvyyden parantaminen ja tuominen lähemmäksi 18-25-vuotiaita lahtelaisia
(2024)
Opinnäytetyössä selvitettiin nuorten lahtelaisten vapaa-ajan ja sosiaalisen median käyttäytymistä. Tämän tutkimuksen avulla haluttiin lisätä Local4U-alustan näkyvyyttä ja sen tuomista lähemmäksi 18–25-vuotiaita lahtelaisia. ...
Vaatesuunnittelijan opas yrityksen perustamiseen ja näkyvyyden kasvattamiseen sosiaalisessa mediassa
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin mitä yrityksen perustaminen vaatii ja mitä siinä tulee ottaa huomioon. Opinnäytetyön tutkimusmenetelminä käytettiin kyselyitä, haastatteluja ja tutkimuksia, joiden avulla saatiin tietoa vaatealan ...
Parhaat digitaalisen markkinoinnin alustat Padel Uno Oy:lle
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin parhaita mahdollisia digitaalisen markkinoinnin strategioita urheiluliiketoimintaa harjoittavalle Padel Uno Oy:lle, joka toimii padel-harrastuksen parissa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ...
Seurantataulukolla kohti kasvavia kuuntelukertoja : sosiaalisen median musiikkikenttä ja sen mahdollisuudet tuntemattomille artisteille
(2024)
Opinnäytetyö keskittyi sosiaalisen median ja suoratoistopalveluiden mahdollisuuksiin aloittelevan, riippumattoman musiikintekijän näkökulmasta. Sosiaalista mediaa tarkasteltiin ennen kaikkea välineenä, jota voi hyödyntää ...