Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Asiakaspalvelua puhelimessa : puhelinneuvontaosaamisen kehittäminen speed dating -simulaatiolla

Paija, Tuuli; Ojala, Sanna (2020)

 
Avaa tiedosto
Ojala_Asiakaspalvelua_2020.pdf (433.9Kt)
Lataukset: 


Paija, Tuuli
Ojala, Sanna
Suomen poliklinikkasairaanhoitajat ry
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020101283715
Tiivistelmä
Hoitotyöntekijöiden toteuttama puhelinneuvonta on lisääntynyt nopeasti viimeisen vuosikymmenen aikana (1).
Vaikuttavan, asiakaslähtoisen ja onnistuneen puhelinneuvonnan toteutumiseksi onkin olennaista kiinnittää huo­miota hoitotyöntekijöiden puhelinneuvontaosaamisen kehittämiseen (2).
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste