Haku
Viitteet 1-10 / 587
Jälkimarkkinoinnin vaikutus liiketoiminnassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota ajatuksia, ideoita sekä uusia näkökulmia yrityksen jälkimarkkinointiin ja luoda liiketoiminnassa hyödynnettävä esimerkki jälkimarkkinointisuunnitelmasta. Opinnäytetyö on muodoltaan ...
The Importance of Emotional Intelligence for Finnish Female Leaders
(2020)
The aim of this research was to find out the importance of emotional intelligence for female leaders from the perspective of female leaders. The female leaders were asked what they thought emotional intelligence is, if ...
Robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on robotiikan hyödyntäminen taloushallinnon ostolaskuprosessissa. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, helpottaako robotiikka ostolaskuprosessia ja miten se siinä näkyy. Tutkimusmenetelmänä käytetään ...
Vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutus asiakkaan ostohalukkuuteen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee vakuutusvirkailijalta saadun asiakaspalvelun vaikutusta asiakkaan ostohalukkuuteen. Työ on rajattu käsittelemään yksityishenkilön vahinkovakuutuksia. Työn aihe on hyvin ajankohtainen, sillä ...
Verkkoportfolion rakentaminen työnhaun ja henkilöbrändin tueksi
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkoportfolion rakentamista työnhaun ja henkilöbrändin tueksi. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa tuotoksena toimii verkkosivustolle rakennettu ammatillinen portfolio. Verkkoportfolion ...
Maanmittauslaitoksen työnantajamielikuvan välittyminen sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen työnantajamielikuva Maanmittauslaitoksesta välittyy sosiaalisen median kanavissa. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Maanmittauslaitokselle. Maanmittauslaitoksen yksi ...
Point Group Oy:n myynnin seurannan kehittäminen BI-työkaluja hyödyntäen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Point Group Oy:n myynnin seurannan kehittäminen BI-työkaluja hyödyntäen. Työ toteutetaan toiminnallisena tutkimuksena hyödyntäen kehittämismenetel-mänä teemahaastattelua. Teemahaastattelu toteutetaan ...
Shava Sofy -Personal branding on Instagram
(2020)
This thesis examines the personal branding of Instagram influencer Shava Sofy. The over-all focus and objective of this thesis revolved around the re-established personal brand, and how the follower base would perceive the ...
Kuntavaaliehdokkaan viestintäsuunnitelma
(2020)
Henkilöbrändin rakentaminen on pitkä prosessi, jota ei voi aloittaa liian aikaisin. Kun henkilöbrändiä rakennetaan poliitikolle, pitkäjänteisyys ja suunnittelu korostuvat entisestään: politiikassa ei ole pikavoittoja. Siksi ...
Digital Marketing Plan Steni Finland Oy
(2020)
Digital marketing is a constantly growing trend that has overtaken the traditional offline marketing methods. It provides a way of reaching larger audiences in real-time regardless of location. Digital marketing provides ...