Haku
Viitteet 1-5 / 5
Vastuullisten tuotteiden markkinointi pikamuotimyymälöissä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka pikamuotiyritykset voisivat parantaa vastuullisten tuotteiden markkinointia myymälöissään. Tavoitteena oli myös selvittää mikä on kuluttajien mielipide tämänhetkisestä vastuullisten ...
Wellness Technology SMEs – Internationalization Through Partnerships and Networks
(2019)
Pienet -ja keskisuuret yritykset muodostavat suomalaisten yritysten enemmistön, kaiken kaikkiaan 99.8% suomalaisista yrityksistä oli pk-yrityksiä vuonna 2017. Tämä luku kertoo pk-yritysten ja niiden menestyksen ...
Trendien ennustaminen muotialan pk-yrityksissä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten pienissä ja keskisuurissa vaateyrityksissä ennustetaan muodin trendejä, ja miten trendejä kannattaisi ennustaa, jotta ennustamisesta olisi mahdollisimman paljon hyötyä yrityksen ...
Tapahtumamarkkinoinnin vaikutukset yrityksen ostopäätökseen
(2019)
Tavoitteena oli tutkia sitä, miten Kasvu Open Oy:n tapahtumamarkkinointi vaikuttaa yritysten ostopäätökseen ja millaiset tekijät saavat yritykset tekemään ostopäätöksen ylipäätänsä. Tavoitteena oli tuottaa Kasvu Open Oy:lle ...
PK-yrityksien kansainvälistyminen : Kuinka selättää kansainvälistymisen haasteita?
(2019)
Kansainvälistyminen on yhä useammalla yrityksellä ajankohtainen aihe maailman
globalisoitumisen myötä. Kansainvälisille markkinoille siirtyminen vaatii kuitenkin
yrityksiltä osaamista ja tuntemusta muiden maiden markkinoista, ...