Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Laukaan Saraakallioiden kalliomaalauskohteen matkailullinen kehittäminen
(2022)
Keski-Suomessa, Laukaassa sijaitseva Saraakallioiden kalliomaalauskohde on laajuudeltaan ja kuvamäärältään Suomen suurin kalliomaalauskohde. Saraakallioille ei ole kuitenkaan tehty juuri lainkaan matkailullista kehittämistyötä. ...
Elintarvikekaupan verkkotilausten kotiinkuljetusten kehittäminen
(2022)
Elintarvikekaupan verkkokauppaa pyrittiin kehittämään erilaisilla logistilla teorioilla. Kannattavuutta ja läpimenoaikaa keräilyssä pyrittiin parantamaan muuttamalla toimintaa. Elintarvikkeiden verkkotilausten määrä oli ...
Kunnan rekrytointimarkkinoinnin kehittäminen - Case Pelkosenniemen kunta
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia kuntien rekrytointimarkkinoinnin kehittämistä Pelkosenniemen kunnan osalta. Tutkittava aihe on ajankohtainen maanlaajuisesti, sillä kuntapuolella on ollut haasteita saada rekrytoitua ...
Yhteistyökumppanitoiminnan kehittäminen urheiluseurassa: kehittämistutkimus KooKoo Hockey Oy:lle
(2022)
Urheilusponsorointi on ollut vahvassa kasvussa globaalisti jo useiden vuosikymmenten ajan. Viimeisten vuosien aikana se on ottanut merkittävän roolin osana yritysten markkinointistrategiaa myös Suomessa. Urheiluorganisaatiot ...