Haku
Viitteet 1-10 / 22
Osaamisen johtamisen kehittäminen oppilaitosympäristössä
(2021)
Ammatillisten oppilaitosten toimintaympäristön muutokset haastavat opettajien osaamista. Reformi vuonna 2018 ja oppivelvollisuuden muuttuminen 18- vuoteen saakka vuonna 2021 vaikuttavat opettajien
ja ohjaushenkilöstön ...
Transformatiivinen johtaminen palveluyksikössä
(2020)
Tutkimuksessa selvitettiin transformatiivisen johtamisen määrää palveluyksikön myyntiin suunnatuissa yhdessätoista contact center-toimipisteessä. Keskenään kilpailuasetelmassa olevat toimipisteet jakavat niukasti osaamistaan, ...
Uuden tavarantoimittajan auditointi Saurus Oy:llä
(2019)
Opinnäytetyön tavoite oli tutkia, miten Saurus Oy voi auditoinnin keinoin arvioida uutta potentiaalista tavarantoimittajaa laadun ja toimitusvarmuuden takaamiseksi. Tutkimusta ohjasivat tutkimuskysymykset siitä, miten ...
Nopea luottamus virtuaalisen yhteiskehittämisen kontekstissa: kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2023)
Nykypäivän työelämässä korostuu virtuaalisuus ja sen mahdollistamat työskentelymuodot. Organisaatiot kehittävät uusia innovatiivisia ratkaisuja yhteistyössä muiden kanssa ilman fyysisiä lähikontakteja. Kuitenkin tehokas ...
Työnantajabrändin kehittäminen työntekijäkokemuksen pohjalta : case: Organisaatio X
(2022)
Tutkimuksen taustalla oli kohdeorganisaation kokemaan työntekijäpulaan vastaaminen työntekijäkokemusta tutkimalla ja sen pohjalta työnantajabrändiä kehittämällä. Tavoitteena oli kehittää organisaatiolle ehdotettu ...
”Ei käydä lukuja lukujen vuoksi läpi” : TKI-henkilöstön kokemuksia esimerkillisestä talousjohtamisesta
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Jyväskylän ammattikorkeakoulun tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminnan henkilöstön kokemuksia esimerkillisestä talousjohtamisesta. Työn tavoitteena oli selvittää, miten esimerkillinen ...
Hyvän sparrauksen elementit: case Kasvu Open
(2022)
Sparraus on aihe, joka koskettaa lähes jokaista työelämässä tai opiskelijana toimivaa. Voidaan olettaa, että lähes jokaista joskus sparrataan ja, että jokainen pääsee joskus sparraamaan toista. Sparrauksen ja erityisesti ...
Työyhteisöviestinnän kehittäminen alihankkijaverkoston kanssa
(2022)
Työyhteisöviestintää tapahtuu päivittäin. Organisaatio ei voi olla viestimättä. Viestin perille saaminen riippuu vastaanottajan ja lähettäjän taustoista, kuten kulttuurista, mutta myös ulkoisista häiriötekijöistä. ...
Ohjelmisto-omaisuuden hallinnan kehittäminen toimeksiantajaorganisaatiossa
(2022)
Organisaatiot tarvitsevat erilaisia ohjelmistoja toiminnassaan. Ohjelmistokulut voivat olla merkittävä osa organisaation toimintamenoista ja siten niiden hallintaan on hyödyllistä panostaa. Kaikella omaisuudella, myös ...
Koulutusorganisaation henkilöstön kokemuksia etätyöstä
(2023)
Opetusmaailma koki ennennäkemättömän digiloikan koronapandemian myötä ja opetusmateriaali löysi tiensä verkkoon nopealla aikataululla. Toisen asteen koulutus oli jäänyt digitaalisuudessa korkeakoulujen varjoon pahasti ennen ...