Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyäisyyskysely MoviGo:n personal trainer palveluihin

Sievänen, Pauliina (2021)

 
Avaa tiedosto
Asiakastyytyväisyyskysely MoviGon ersonal trainer palveluihin_Opinnäytetyö_Pauliina_Sievänen.pdf (1.040Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Sievänen, Pauliina
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112922327
Tiivistelmä
Tämä toimeksianto on toteutettu MoviGo:lle. Toimeksiantona oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen tarjoamiin palveluihin. Työn tietoperustana käytettiin asiakkuudella johtamista ja asiakasymmärrystä palveluliiketoiminnan perustana. Tutkimusongelmana oli kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat MoviGo:n palveluihin. Tähän tutkimusongelmaan pyrittiin saamaan vastaus.

Tutkimuksessa pyrittiin saamaan myös vastaus kysymykseen, kuinka palveluita pystytään kehittämään. Palveluiden kehittäminen jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden toiveita on tärkeää, jotta asiakkaat pysyvät yrityksen asiakkaina. Kovasti kilpailulla alalla on tärkeää tietää, miksi asiakkaat ovat yrityksen asiakkaita ja kuinka he myös tulevaisuudessa pysyvät yrityksen asiakkaina.

Tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena eli määrällisenä tutkimuksena, joka perustui asiakkaille laadittuun kyselyyn. Tutkimusmetodiksi valikoitui asiakastyytyväisyystutkimus, joka tehtiin kyselylomakkeena Google Forms- palvelun avulla. Toimeksiantaja jakoi kyselyyn linkin asiakkaiden kesken, jotka olivat käyttäneet palveluita vuodesta 2019 eteenpäin. Vastaajien vastausten perusteella saatiin otos, jonka perusteella saatiin tietää, että vastaajista suurin osa ovat tyytyväisiä palveluihin. Vastausten perusteella kehittämiskohteina suurin toive oli saada lisää palveluita osana valikoimaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste