Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaslähtöisyyden vahvistuminen paljon palveluita käyttävän asiakkaan kuntoutuspalveluprosessissa: Tampereen kaupungin lääkinnällinen kuntoutus
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää lääkinnällisen kuntoutuksen paljon palveluita käytävän asiakkaan kuntoutuspalveluprosessia. Tavoitteena oli asiakaslähtöisyyden vahvistuminen prosessissa. ...
"Mäkin olen ihminen ja haluan elää niinku sinäkin": Kuvaus terveysaseman asiakkaan tarpeita vastaavasta tavoitteiden asettamisesta
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää terveysaseman asiakkaan tarpeita vastaavaa tavoitteiden asettamista. Työn tavoitteena oli terveysaseman asiakkaan aktiivisen toimijuuden vahvistuminen. Aihe ...
Kuvaus moniammatillisesta yhteistyöstä asiakaslähtöisyyden edistämiseksi
(2022)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kuvata moniammatillista yhteistyötä asiakaslähtöisyyden edistämiseksi yksityisessä yrityksessä. Työn toimintaympäristönä oli fysioterapia-, osteopatia- ja ...
Kohti asiakaslähtöisempää apuvälinepalvelua : asiakaslähtöisyyttä edistävien toimintakäytäntöjen kehittäminen kommunikoinnin apuvälinepalveluprosessissa
(2022)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää kommunikoinnin apuvälinepalveluprosessin toimintakäytäntöjä apuvälinepalveluiden asiakaslähtöisyyden edistämiseksi Tampereen yliopistollisen sairaalan (Tays) ...
Kuvaus empaattisesta vuorovaikutuksesta matalan kynnyksen sosiaalipalvelun asiakkaiden näkökulmasta
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kuvata matalan kynnyksen sosiaalipalvelun asiakkaiden näkemyksiä empaattisesta vuorovaikutuksesta. Työn toimintaympäristönä oli Akaan kaupungin matalan kynnyksen ...