Haku
Viitteet 1-5 / 5
Sosiaalisen median vaikutus nuorten naisten treenivaatteiden ostopäätökseen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka sosiaalinen media vaikuttaa Z-sukupolveen kuuluvien nuorten naisten tekemiin treenivaatteiden ostopäätöksiin. Ostopäätösten muodostumista tarkasteltiin ostopäätösprosessin ...
Sosiaalisen median vaikutus nuorten ostopäätöksiin
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitä sosiaalisen median palveluja 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät mieluiten. Sosiaalinen media on erottamaton osa nuorten jokapäiväistä elämää. Mitä nuorempi henkilö on kyseessä, ...
Nuorten asenne sijoittamiseen: Sijoittaminen pitkällä aikavälillä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on nuorten asenne sijoittamista kohtaan pitkän aikavälin näkökulmasta. Tarkoituksena oli selvittää, kuinka hyvä heidän sijoitustietoisuutensa on ja mitkä asiat ...
Piilomainonta sosiaalisessa mediassa : lapsiin ja nuoriin kohdistuva piilomainonta TikTokissa
(2022)
Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutustua piilomainontaan sosiaalisessa mediassa ja selvittää esiintyykö lasten ja nuorten suosimassa TikTok -sovelluksessa lapsiin ja nuoriin kohdistuvaa piilomainontaa. ...
Z-sukupolvi ja media Suomessa
(2024)
Tämä tyypiltään tutkimustyyppinen opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Yleisradio Oy:lle (tutummin Yle). Opinnäytetyössä käsitellään suomalaista Z-sukupolvea ja heidän suhdettaan Suomessa saatavilla olevaan mediaan. ...