Haku
Viitteet 1-5 / 5
User support processes in a public organization
(2019)
Objective of this study was to improve the User support processes in the public organization. It was done to improve the services and respond constantly increasing demand. ITIL and Lean were preselected as frameworks for ...
Myynnin prosessin kehitys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella kohdeorganisaation kuorma-autojen myynnin prosessia. Kehittämistyössä tavoitteena oli tunnistaa prosessin kehittämiskohteita ja löytää niihin ratkaisuehdotuksia joiden ...
Asiakaspalvelutiimin prosessien kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön kohdeorganisaationa on materiaalinkäsittelyyn ja sisälogistiikkaratkaisuihin erikoistunut yritys, joka on osa kansainvälistä organisaatiota. Kehittämisprojektin tavoitteena oli kehittää asiakaspalvelun ...
Vaihto-omaisuuden täsmäytysprosessin kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin suomalaiselle autoalan yritykselle ja sen tarkoituksena oli vaihto-omaisuuden täsmäytysprosessin kehittäminen. Taloushallinnossa katkon kauden sulkemisen aikataulu on usein tiukka ja kirjanpidon ...
Työaikaresursoinnin roolin kehittäminen teatterin tuotannossa : tapauksena Svenska Teatern
(2024)
Tämä opinnäytetyö käsittelee teknisen osaston työaikaresursointia instituutioteatterissa. Tutkimuskysymyksenä oli selvittää, mikä on työaikaresursoinnin rooli kohdeorganisaation uudessa tuotantomallissa. Svenska Teatern i ...