Haku
Viitteet 1-3 / 3
Osaamisen vahvistaminen monikanavaisessa asiakaspalvelussa : case InfoOmnia
(2023)
In my thesis, I study the guidance and advisory services of the Omnia, the Joint Authority of Education in the Espoo region, InfoOmnia's multichannel customer service management from the perspective of competence ...
Vahvuusajattelu järjestön johtoryhmän työskentelyssä: case Hämeen Setlementti
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Hämeen Setlementti ry:n johtoryhmän jäsenten vahvuudet ja miten he voivat hyödyntää niitä esihenkilöinä ja johtajina. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin vahvuuksien hyödyntämistä ...
Kehityskeskustelu osaamisen kehittämisen tukena : case Kuusamon kaupunki
(2023)
Julkisten organisaatioiden on toimittava tehokkaasti ja kehitettävä toimintaa jatkuvasti, jotta se olisi kilpailukykyinen. Tämä toiminnan tehostaminen olisi tehtävä ottaen huomioon yksilöt, tiimit ja henkilöstö, koska viime ...