Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

New practices have emerged for virtual B2B sales meetings

Joronen, Terhi; Hänti, Sirpa (2022)

 
Avaa tiedosto
Joronen_Hanti_New-practices_2022.pdf (481.2Kt)
Lataukset: 


Joronen, Terhi
Hänti, Sirpa
Turun ammattikorkeakoulu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022031123060
Tiivistelmä
Since March 2020, B2B customer sales meetings have faced major changes, as the sudden Covid-19 pandemic caused face to face meetings to move into a fully virtual world. Customers as well as salespeople must have learned new ways to work together and communicate in a virtual environment. The change has affected the customer experience, the purchasing process and enabled different practices between both the customer and the salespeople.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste