Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Marketing development plan for Restaurant Krouvi

Jeskanen, Linda Maria (2022)

 
Avaa tiedosto
Jeskanen_Linda.pdf (360.9Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Jeskanen, Linda Maria
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205118457
Tiivistelmä
The primary objective of this thesis project was to study and develop Restaurant Krouvi’s marketing operations. Marketing is a vital concept in strategic planning of business. The client company does not have a strategic plan, nor a marketing plan. Due to this, the aim of this thesis was to produce a marketing development plan that the company can use as a base for their marketing plan. The theory section will also help the company with further research in this field.

First, a comprehensive theory section was collected from online sources and literature. The theory section included marketing mix, external environments, marketing research and marketing communications, but also various types of analyses. After analyzing these concepts, qualitative research was designed. The research was implemented through email interviews, and the target respondents were current customers of the company. The research focused on the level of current marketing activities from the customer point-of-view.

In conclusion, the research showed that the company’s current marketing is not appealing to customers. The respondents told how they see the advertising, events and the image of the company. It was evident that the advertising needs improvement, but so does the image of the company. These factors have been taken into consideration in the conclusions chapter. For further studies, the company could conduct a customer analysis, and focus on business-to-business marketing with the accommodation.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste