Näytä suppeat kuvailutiedot

Asio Otus-digitaalisen oppimispelin konsepti

Häyhä, Hanna-Riikka; Hänninen, Topi (2022)

dc.contributor.authorHäyhä, Hanna-Riikka
dc.contributor.authorHänninen, Topi
dc.date.accessioned2022-05-12T16:05:55Z
dc.date.available2022-05-12T16:05:55Z
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/748108
dc.description.abstractSAVONIA-AMMATTIKORKEAKOULU OPINNÄYTETYÖ Tiivistelmä Koulutusala Kulttuuriala Tutkinto-ohjelma Muotoilun tutkinto-ohjelma Työn tekijät Hänninen Topi ja Häyhä Hanna-Riikka Työn nimi Asio Otus –digitaalisen oppimispelin konsepti Päiväys 26.4.2022 Sivumäärä/Liitteet 50/14 Toimeksiantaja/Yhteistyökumppani(t) Tiivistelmä Peruskoulujen opetuspelit ovat pysyneet lähestulkoon samanlaisena muutaman vuosikymmenen ajan. Digitalisaation mukana tuoma kehitys on kuitenkin muuttanut merkittävästi lasten ajankäyttöä erilaisilla digitaalisilla alustoilla. Asio Otus - digitaalinen oppimispeli on konsepti uudenlaisesta oppimispelistä, joka vastaa diginatiivien lasten tarpeisiin. Asio Otus - konseptin kehityksen perusajatus on ollut, että oppiminen voi olla myös hauskaa. Kehitystyössä on otettu huomioon peruskoulujen opetussuunnitelmat. Asio Otus-oppimispeli vastaa myös peruskoulujen monialaisten oppimiskokonaisuuksien käyttötarpeisiin digitaalisessa muodossa. Opinnäytetyön tekijäryhmällä on vahva tausta suomalaisesta peruskoulumaailmasta opettajan sekä ohjaajan roolissa. Avainsanat Palvelumuotoilu, Digitaalinen oppiminen, Digitaalinen pelaaminen, Peruskoulu, Opetus-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleAsio Otus-digitaalisen oppimispelin konsepti-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-202205128891-
dc.subject.degreeprogramfi=Muotoilu|sv=Formgivning|en=Design|-
dc.subject.ysoopinnäytteet-
dc.subject.ysokehittäminen-
dc.subject.ysoammattikorkeakoulut-
dc.subject.ysoopetus-
dc.subject.disciplinemuotoilun tutkinto-ohjelma-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p1380|http://www.yso.fi/onto/yso/p4230|http://www.yso.fi/onto/yso/p6062|http://www.yso.fi/onto/yso/p2945|http://www.yso.fi/onto/yso/p2518|http://www.yso.fi/onto/yso/p21190|http://www.yso.fi/onto/yso/p10564|http://www.yso.fi/onto/yso/p23092|http://www.yso.fi/onto/yso/p2630|http://www.yso.fi/onto/yso/p5140fi


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot