Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen

Hirvonen, Leena (2022)

 
Avaa tiedosto
Hirvonen_Leena.pdf (1.620Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Hirvonen, Leena
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214476
Tiivistelmä
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen sosiaalisessa mediassa ja sähköpostitse. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimii askartelualan vähittäis- ja tukkukauppa Charlotta- Production Oy. Yrityksen verkko- osaaminen on ollut rajallista eikä toivottua asiakaskuntaa ole verkkokaupassa tavoitettu, minkä takia verkkotoimien kehittäminen tulee yhtiölle tarpeeseen. Tavoitteena on auttaa pientä kädentaitoalan yhtiötä kehittämään verkkokaupan rakennetta ja verkkomarkkinointia. Opinnäytetyössä oli päämääränä määritellä laaja- alaista teoriaa hakukoneoptimoinnile ja digitaaliselle markkinoinnille. Pääosassa raporttia oli antaa tietoa verkkosivuston rakenteesta ja hakukoneiden toiminnasta pienelle toimijalle. Raportissa käsiteltiin digitaalisen markkinoinnin kehittämistä ja hakukoneoptimointia tavoitteena saavuttaa enemmän potentiaalisia asiakkaita verkkokauppaan.

Opinnäytetyössä hyödynnettiin tiedonhankintamenetelmää kysely ja kehittämisen menetelmää benchmarking havainnoimalla kolmea kilpailijaa. Opinnäytetyöraportissa luodaan markkinointisuunnitelma sosiaaliseen mediaan menetelmien avulla. Opinnäytetyössä käsitellään sähköpostimarkkinoinnin teoriaa ja suunniteltiin sähköpostimarkkinoinnin malliviesti. Työstä on apua pienyritykselle verkkokaupan rakenteen työstämisessä ja hakukoneoptimoinnissa. Työssä on paljon vinkkejä pienille toimijoille soveltuvaksi verkkomarkkinointiin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste