Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Metsään mentiin ja stressitasot alenivat

Varhelahti, Mervi; Rännäli, Marjatta (2022)

 
Avaa tiedosto
Varhelahti_Rannali_Metsaan_2022.pdf (285.5Kt)
Lataukset: 


Varhelahti, Mervi
Rännäli, Marjatta
Turun ammattikorkeakoulu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022101361866
Tiivistelmä
Asiakaskokemuksen luominen ja johtaminen ovat elintärkeä osa liiketoimintaa. Viimeistään koronapandemian aikana tämä on korostunut matkailualalla, jossa palvelut sekä jakelukanava- ja markkinointiratkaisut ovat digitalisoituneet voimakkaasti. Asiakaskohtaamisten siirtyessä yhä vahvemmin verkkoon ja asiakkaan palvelukokemuksen monikanavaistuessa, on tullut tärkeäksi pohtia, miten luodaan merkityksellisiä asiakaskokemuksia digitalisaation avulla.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste