Metsään mentiin ja stressitasot alenivat
Varhelahti, Mervi; Rännäli, Marjatta (2022)
Varhelahti, Mervi
Rännäli, Marjatta
Turun ammattikorkeakoulu
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022101361866
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022101361866
Tiivistelmä
Asiakaskokemuksen luominen ja johtaminen ovat elintärkeä osa liiketoimintaa. Viimeistään koronapandemian aikana tämä on korostunut matkailualalla, jossa palvelut sekä jakelukanava- ja markkinointiratkaisut ovat digitalisoituneet voimakkaasti. Asiakaskohtaamisten siirtyessä yhä vahvemmin verkkoon ja asiakkaan palvelukokemuksen monikanavaistuessa, on tullut tärkeäksi pohtia, miten luodaan merkityksellisiä asiakaskokemuksia digitalisaation avulla.