Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sustainability, Brand Equity and Brand Benefits: Three fundamental concepts in Brand Management. An Analysis for The Nestlé Brand

González Alonso, Rodrigo (2022)

Avaa tiedosto
GonzalezAlonso_Rodrigo.pdf (1.880Mt)
Lataukset: 


González Alonso, Rodrigo
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022111622885
Tiivistelmä
This Final Degree Project, which is presented to obtain the degree in International Trade
of the University of León, studies different components of the brand management
spectrum. Firstly, sustainability and how companies have involved this macro trend in
their operations and how they have reorganized with respect to it is analyzed. Secondly,
brand benefits and its components, brand equity and the customer based brand equity
model and the customer commitment are analyzed.
Finally, the consumer's vision both in Switzerland and in Spain is shown through a series
of data analysis that try to contrast the theoretical part of the work from a practical
perspective taking the iconic Nestlé brand as an example.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • How to grow a successful celebrity-focused brand: Moving beyond conventional branding theory to create brands that connect with consumers. 

    Fraxedas Alvarez, Julio Alan (2019)
    The purposes of this thesis are to present and debate about the viability of existing theories on how to grow a brand that it is built around a celebrity’s image. This research seeks to verify, based on the experience of ...
  • Internal Branding in High Technology Environment : Measuring employee-brand relationship through brand identity concept 

    Nurmela, Heidi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2009)
    The purpose of the study was to examine internal branding in high technology environment. First of all, brand as a phenomenon was observed according to scientific literature and the special branding implications of high ...
  • BRANDS AND BRANDING - BRAND IMAGES IN KAINUU 

    Loukusa, Milla; Suutari, Susanna (Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2006)
    The purpose of this thesis was to study brand images in Kainuu. The aim was to find out if the target group of the research associates local produts, services and companies as brands. The theoretical part of the thesis ...
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste