Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Co-creating a customer journey with non-marketing experts

Aro, Päivi; Alapeteri, Anna (2022)

 
Avaa tiedosto
Oamk_Journal_178_2022.pdf (680.5Kt)
Lataukset: 


Aro, Päivi
Alapeteri, Anna
Oulu University of Applied Sciences
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022112867379
Tiivistelmä
The purpose of this article is to describe the process of creating a customer journey for the underground labs involved in EUL project. The research question was: How to create a customer journey with non-marketing experts in an online setting? The approach was service design, which offered an approriate mindset, a process, a toolset and a cross-disciplinary language for this purpose. The keystones for co-creating the customer journey with non-marketing experts were careful planning of the workshops, a clear focus and aims of the workshops, the use of activating tools, an open atmosphere and goal-oriented facilitation.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste