Päiväkirjaopinnäytetyö asiakkuusasiantuntijan roolissa
Färm, Janette (2022)
Färm, Janette
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120526533
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120526533
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan asiakkuusasiantuntijan toimintamalleja arjessa sekä omia ja yrityksen kehityskohteita Microsoftin pilvipalveluiden asiantuntijaorganisaatiossa. Tavoitteena on saada selkeämpää työkuvaa asiakkuusasiantuntijan roolista asiakasrajapinnassa.
Opinnäytetyö on tehty päiväkirjaopinnäytetyönä, joka muodostuu 11 viikon ajalta tehdyistä päiväkirjamerkinnöistä ja viikkoanalyyseistä. Opinnäytetyötä voi hyödyntää tulevaisuudessa asiakkuusasiantuntijan perehdytyksessä, sillä työ auttaa hahmottamaan asiakkuusasiantuntijan työkuvaa ja edistää sen läpinäkyvyyttä.
Opinnäytetyö on tehty päiväkirjaopinnäytetyönä, joka muodostuu 11 viikon ajalta tehdyistä päiväkirjamerkinnöistä ja viikkoanalyyseistä. Opinnäytetyötä voi hyödyntää tulevaisuudessa asiakkuusasiantuntijan perehdytyksessä, sillä työ auttaa hahmottamaan asiakkuusasiantuntijan työkuvaa ja edistää sen läpinäkyvyyttä.