Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Local Wilderness Oulu:lle
Jääskeläinen, Sonja (2022)
Jääskeläinen, Sonja
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120726869
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120726869
Tiivistelmä
Opinnäytetyönä toteutettu sosiaalisen median markkinointisuunnitelma on tehty toimimaan apuna aloittelevan yrityksen sosiaalisen median markkinoinnin lanseerauksessa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimiva markkinointisuunnitelma toimeksiantaja Local Wilderness Oulu:lle. Toimeksiantaja on vasta-aloittanut elämyspalveluita tarjoava oululainen yritys, jolla ei toistaiseksi ole ollut laadittua sosiaalisen median suunnitelmaa. Opinnäytetyön tavoitteina oli tukea yrityksen näkyvyyden kasvua ja sitouttaa sosiaalisen median tilien seuraajia. Markkinointisuunnitelmassa sosiaalisen median kanavat oli rajattu Instagramiin ja Facebookiin.