Myynnin käsikirja
Mäntyharju, Waltteri (2022)
Mäntyharju, Waltteri
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121328511
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121328511
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus on tehdä myynnin käsikirja autojen maahantuontiin toimeksiantajan Biil oy puolesta. Käsikirja tehtiin toiminallisenatutkimuksena aiheiseen liittyvien kirjallisten teorioiden pohjalta.
Teoria osuus koostuu kahdesta teoria kokonaisuudesta. Myyntiprosessi ja asiakaskokemus. Pääteoriana toimii myyntiprosessi.
Myynti on kaupankäyntiä, jossa toimii ostaja ja myyjä osapuoli. Myyjä osapuolen työtehtävä on edistää kaupankäyntiä vuorovaikutuksessa ostaja osapuolen kanssa. Myyjä myy tuotetta tai palvelua.
Toiminnallisen osuudessa, pyritään löytämään ratkaisu konkreettiseen tehtävään. Tehtävänä on luoda myynninkäsikirja autojen maahantuontiin. Käsikirja on kooste teorioista, mikä on sovellettuna autojen maahantuontiin.
Myynninkäsikirja on kooste teorioista, jota voi hyödyntää myyjien kouluttamiseen, sekä kehittämiseen. Kaupan käynti perustuu luottamukseen. Käsikirja edistää luottamuksen rakentamista.
Teoria osuus koostuu kahdesta teoria kokonaisuudesta. Myyntiprosessi ja asiakaskokemus. Pääteoriana toimii myyntiprosessi.
Myynti on kaupankäyntiä, jossa toimii ostaja ja myyjä osapuoli. Myyjä osapuolen työtehtävä on edistää kaupankäyntiä vuorovaikutuksessa ostaja osapuolen kanssa. Myyjä myy tuotetta tai palvelua.
Toiminnallisen osuudessa, pyritään löytämään ratkaisu konkreettiseen tehtävään. Tehtävänä on luoda myynninkäsikirja autojen maahantuontiin. Käsikirja on kooste teorioista, mikä on sovellettuna autojen maahantuontiin.
Myynninkäsikirja on kooste teorioista, jota voi hyödyntää myyjien kouluttamiseen, sekä kehittämiseen. Kaupan käynti perustuu luottamukseen. Käsikirja edistää luottamuksen rakentamista.