Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Facebookin markkinointisuunnitelma Omnian Kiviruukin kampuksen a la carte-ravintolalle X

Gyldén, Daniela; Strömberg, Daniel (2022)

 
Avaa tiedosto
Gylden_Stromberg.pdf (642.7Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Gyldén, Daniela
Strömberg, Daniel
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121328568
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä markkinointisuunnitelma Omnian Kiviruukin kampuksella sijaitsevalle a la carte-ravintolalle X. Espoon seudun koulutuskuntayhtymä, Omnia, on toisen asteen ammatillista koulutusta tarjoava oppilaitos. Omnialle on rakenteilla uusi kampusalue Espoon Kiviruukkiin, johon valmistuu uudet opetustilat myötäillen ilmastokeskeisiä trendejä. Työn tavoitteena oli laatia uuden kampusalueen a la carte-ravintolalle X Facebookin markkinointisuunnitelma, jota hyödyntäen yritys tavoittaisi ulkopuolisia asiakkaita.

Yritykselle laadittiin helposti käytettävä markkinointi suunnitelma, jonka avulla kasvatetaan Omnian a la carte-ravintolan X tunnettuutta sekä myyntiä. Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta, joista ensimmäisessä käsiteltiin teoreettista tietoperustaa opinnäytetyön viitekehyksestä. Käsiteltävänä oli markkinoinnin teoria, markkinointisuunnitelman vaiheet ja sen eri osa-alueet sekä SWOT-, PESTE- ja kilpailija-analyysit. Toisessa osassa keskityttiin Omnian Kiviruukin kampusalueen a la carte-ravintolan Facebookin markkinointisuunnitelmaan ja sen toimenpiteisiin, joita voidaan hyödyntää ravintolan X Facebook-sivulla. Markkinointisuunnitelma sisälsi toimintaohjeet a la carte ravintolan Facebook-sivun ylläpitämiseen. Markkinointisuunnitelmaa luotiin teemahaastattelusta saatujen tietojen avulla.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste