Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyys yksityisasiakkaiden kotiinkuljetuksien sujuvuudesta : case: yritys X

Prekazi, Visar; Miftari, Ardit (2022)

 
Avaa tiedosto
Miftari_Prekazi.pdf (684.7Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Prekazi, Visar
Miftari, Ardit
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121429684
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Yritys X:lle asiakastyytyväisyyskysely, joka liittyy ainoastaan Yritys X:n yhteen palvelumuotoon eli kotiinkuljetuspalveluun. Kyselyssä hyödynnettiin kerättyä tietoperustaa asiakastyytyväisyydestä sekä kotiinkuljetuspalveluun huomioon otettavia asioita. Tarkoituksena oli selvittää yksityisasiakkaiden tyytyväisyys Yritys X:n kotiinkuljetuksen asiakaskokemukseen, palvelun laatuun ja toimintaan.

Työn teoriaosuudessa käsitellään asiakaskokemusta, palvelun laatua, asiakastyytyväisyyttä ja sen mittaamista. Asiakastyytyväisyyden selvittämiseen oli tavoitteena käyttää kyselytutkimusta eli kvantitatiivista tutkimusta, mutta kyselyn jakaminen vastaajille jäi suorittamatta, johtuen Yritys X:n resurssien ja ajan puutteesta. Kyselylomakkeen tekemiseen käytettiin Webropol-kyselylomakeohjelmaa ja kyselylomake jää toimeksiantajan käyttöä varten.

Tämän työn ansiosta Yritys X:llä on valmis kyselylomake, minkä voi myöhemmin hyödyntää asiakastyytyväisyyden tutkimiseen kotiinkuljetuksessa. Kotiinkuljetus on kasvava palvelumuoto ja sen takia ajankohtainen tutkimusalue. Onnistunut kotiinkuljetus vaatii myös monta onnistuneita kuljetusvaiheita ja yhdenkin kuljetusvaiheen epäonnistuminen voi vaikuttaa koko kotiinkuljetuksen asiakastyytyväisyyteen. Kyselylomakkeen avulla Yritys X voi selvittää kotiinkuljetuksen kehityskohteita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste