Baijerin Matkat
Åsenbrygg, Catherina (2022)
Åsenbrygg, Catherina
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121530032
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121530032
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on tehdä toimiva markkinointisuunnitelma Baijerin Matkat – nimiselle kuvit-teelliselle yritykselle. BM- yritys on aikaisemmin toiminut kiinteistö-, ja hyvinvointipalveluiden alalla, ja nyt ajatuksena on laajentaa toimintaa matkailun puolelle.
Markkinointisuunnitelma toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta markkinointisuunnitelmasta, jossa tarkastellaan markkinoinnin teoreettisia käsitteitä, sekä markkinointi-suunnitelman osa-alueita.
Tarve markkinointisuunnitelman tekemiselle syntyi mielenkiinnosta kasvavaa hyvinvointimatkailua ja Baije-ria kohtaan alueena. Baijerilla on matkailukohteena paljon tarjottavaa ja pitkät perinteet luonnon hyödyn-tämisestä terveydessä ja hyvinvoinnissa.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma, joka sisältää sekä lyhyen että pitkän aikavälin suunnitelmia markkinoinnin ideointiin ja toteutukseen.
Markkinointisuunnitelma toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta markkinointisuunnitelmasta, jossa tarkastellaan markkinoinnin teoreettisia käsitteitä, sekä markkinointi-suunnitelman osa-alueita.
Tarve markkinointisuunnitelman tekemiselle syntyi mielenkiinnosta kasvavaa hyvinvointimatkailua ja Baije-ria kohtaan alueena. Baijerilla on matkailukohteena paljon tarjottavaa ja pitkät perinteet luonnon hyödyn-tämisestä terveydessä ja hyvinvoinnissa.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi markkinointisuunnitelma, joka sisältää sekä lyhyen että pitkän aikavälin suunnitelmia markkinoinnin ideointiin ja toteutukseen.