Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kartoitus elintarvikealan yritys An markkinointistrategiasta

Cao, Hao (2022)

 
Avaa tiedosto
Cao_Hao.pdf (377.4Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Cao, Hao
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022122731626
Tiivistelmä
Yrityksen markkinointitoiminta on keskeinen osa sen liiketoimintaa, ja se on tärkeä tae yrityksen selviytymiselle ja kehitykselle vastauksena ulkoisen ympäristön muutoksiin. Kilpailu markkinoilla on yhä kovempaa, erityisesti elintarvikealan yritys A:lla, jonka markkinoinnista on tullut elintärkeä asema. Myös monet elintarvikeyritykset mainostavat tuotteitaan televisio mainoksilla, verkossa, julkkismainoksilla, mutta markkinointi resurssien tehokas käyttäminen on monille yrityksille haastava asiaa. Tässä opinnäytetyössä käytetään yritys A:ta tapaustut kimuksena havainnollistamaan yritysmarkkinoinnin merkitystä, analysoidaan toteutettuja toimenpiteitä ja ongelmia, joita elintarvikeyritys A:n markkinointiprosessissa esiintyy, ja tehdään ehdotuksia ongelmien ratkaisemiseksi.

Opinnäytetyö käsittelee markkinoinnin kehittämistä analysoimalla kehityskohteet yrityksen A markkinointistrategiassa, tärkeimmät kohdat ovat puutteitta markkinointistrategian ymmär tämisessä, markkinointitutkimuksen ja asianmukaisen yritysmarkkinoinnin hallinnassa, tuo testrategiassa ja brändinhallintastrategiassa.

Päivittäisten työhavaintojen ja vastuuhenkilöiden kanssa käytyjen keskustelujen perusteella tässä opinnäytetyössä ehdotetaan brändi- ja tuotemarkkinointistrategiaa, joka on mukautettu Yritys A:lle, jotta Yritys A:n markkinointiresurssit voidaan optimoida.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste