Näytä suppeat kuvailutiedot

Kehittyminen asiakasneuvojana rahoitusalalla

Jäske, Sara (2022)

dc.contributor.authorJäske, Sara
dc.date.accessioned2023-01-02T08:09:01Z
dc.date.available2023-01-02T08:09:01Z
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/788669
dc.description.abstractTämän opinnäytetyön tarkoituksena oli seurata ja kehittää asiakasneuvojan työtä rahoitusalan yrityksessä, joka tarjoaa pankkipalveluita yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tämä opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisesti. Työn tarkoituksena oli kuvata asiakasneuvojan päivittäisiä työtehtäviä ja seurata neuvojan kehitystä kyseisessä työtehtävässä. Raportointiviikon päätteeksi analysoitiin kyseisellä viikolla ilmennyttä teemaa käyttäen ammattikirjallisuutta sekä sähköisiä lähteitä. Teemat olivat sisäinen viestintä, työhyvinvointi, ajanhallinta- ja itsensä johtamisen taidot, perehdyttäminen, työmotivaatio, sisällöntuotanto, valmentava johtaminen, sosiaalinen pääoma ja tiimityöskentely. Viikkoanalyysin tavoitteena oli kehittää omaa osaamista työntekijänä sekä yrityksen sisäistä toimintaympäristöä. Tavoitteena oli kehittää yrityksen sisäistä viestintää osana toimivaa sekä yhdessä ohjautuvaa vuorovaikutusta, vahvistaa työhyvinvointia sekä täydentää ja parannella uuden työntekijän perehdytysprosessia. Opinnäytetyö antoi yritykselle katsauksen osastomme nykytilasta. Työn havaintojen ansiosta yritykselle syntyi käsitys sisäisen viestinnän ja tiimityöskentelyn onnistumisen merkityksestä työyhteisöllemme. Tiimityöskentelyä tarkisteltiin yhdessäohjautuvuuden ja sosiaalisen pääoman näkökulmasta, joilla on vaikutusta työmotivaatioon ja -hyvinvointiin. Lisäksi perehdytysprosessin tarkastelu toi esiin sen onnistumisen tärkeyden osana uuden työntekijän sitouttamista. Jatkotoimenpiteenä yritys tulee keskittymään viestinnän tehostamiseen sekä tiimityöskentelyn merkityksen korostamiseen.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleKehittyminen asiakasneuvojana rahoitusalalla-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-202301021000-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysokehittäminen-
dc.subject.ysoviestintä-
dc.subject.ysoperehdyttäminen-
dc.subject.ysotiimityö-
dc.subject.disciplineLiiketalouden ammattikorkeakoulututkinto-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p1835|http://www.yso.fi/onto/yso/p554|http://www.yso.fi/onto/yso/p1834|http://www.yso.fi/onto/yso/p6374|http://www.yso.fi/onto/yso/p8543|http://www.yso.fi/onto/yso/p4191|http://www.yso.fi/onto/yso/p36|http://www.yso.fi/onto/yso/p303|http://www.yso.fi/onto/yso/p4081fi
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p1835|http://www.yso.fi/onto/yso/p554|http://www.yso.fi/onto/yso/p1834|http://www.yso.fi/onto/yso/p6374|http://www.yso.fi/onto/yso/p8543|http://www.yso.fi/onto/yso/p4191|http://www.yso.fi/onto/yso/p36|http://www.yso.fi/onto/yso/p303|http://www.yso.fi/onto/yso/p4081fi
dc.rights.accessrightsRajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot