Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Tunnettuuden parantaminen podcastin avulla : BisnesAkatemia - Behind the scenes

Kantola, Maija (2023)

 
Avaa tiedosto
Kantola_Maija.pdf (338.4Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Kantola, Maija
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023060220714
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli tuottaa Turun Ammattikorkeakoulun BisnesAkatemian hakijoille, uusille opiskelijoille sekä yrityksille suunnattu podcast ja parantaa BisnesAkatemian tunnettuutta. Bisnesakatemian tunnettuudessa oli parannettavaa. Tarve tunnettavuuden parantamiseen heräsi viimeisen vuoden opiskelijoiden keskuudessa.

Tuotoksena syntyi kolme jaksoa sisältävä podcast, joka kertoo syvemmin eri näkökulmista BisnesAkatemiassa opiskelusta ja sen antamista valmiuksista työelämään. Yrityksille podcast antaa kuvan millaista yhteistyötä osuuskunnat tekevät yritysten kanssa. Podcastissa vieraina olivat Petteri Luoma-Nirva, Johanna Heinonen ja Laura Peltonen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste