Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Ravintolan brändi ja tunnettuuden lisääminen

Mustakangas, Sami (2011)

 
Avaa tiedosto
mustakangas_sami.pdf (282.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Mustakangas, Sami
2011
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023090525342
Tiivistelmä
Työn taustana on oululaisen ravintolan brändin rakentaminen ja tunnettuuden lisääminen. Työn tavoitteena on antaa toimeksiantajalle ohjeita brändin rakentamiseen ja tunnettuuden lisäämiseen, jonka avulla saadaan asiakasmääriä kasvatettua, etenkin talvisesongin aikana, joka on kohdeyrityksen kehityksen tavoite. Tämä työ on tarpeellinen myös sen tekijälle, koska ravintola-ala on mahdollinen tulevaisuuden ala.
Työhön on sovellettu paljon kirjallisuudesta löytyvää materiaalia, sekä siinä on käytetty benchmarkingia eli vertailuanalyysia vastaavanlaisesta, toisella paikkakunnalla toimivasta ravintolasta. Aineistoa on hyvin saatavilla tähän aiheeseen. Vertailuanalyysin tuloksia selvitetään työssä, ja näistä tuloksista saadaan kohdeyritykselle kehittämisehdotuksia ja uusia ideoita oman ravintola brändäykseen. Opinnäytetyö on tehty kirjoituspöytätutkimuksen menetelmin ja kehittämisehdotukset, sekä vertailuanalyysin tulokset ovat tämän työn teoriaan perustuvia tuloksia.
Johtopäätöksenä voidaan pitää yrityksen brändin rakentamisen olevan tärkeä asia yrityksen menestymisen kannalta. Työn tarkoituksena on auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään sanan brändi merkityksen ja sen mitä sen rakentaminen vaatii. Brändin rakentaminen ja tunnettuuden lisääminen auttavat yrityksen asiakasmäärien kasvuun ja luovat sille edellytyksiä pitkäaikaiseen menestykseen. Jatkotutkimusehdotuksen esittäisin asiakastyytyväisyystutkimuksen, sekä markkinointiviestinnän suunnittelun suorittamista kohdeyritykselle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste