Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digital Marketing Plan for a Small Business: Lucky Gifts Shop

Bui, Nguyen Thao Van (2023)

 
Avaa tiedosto
Bui_Van.pdf (1.379Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Bui, Nguyen Thao Van
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023111329217
Tiivistelmä
In the last 20 years, the digital environment has improved and affected the process of marketing in most lines of industry. The marketing process has moved into online mode with the help of modern technologies. Moreover, the trading process has an intention of moving online, especially after the COVID-19 pandemic when people had to stay at home and make purchases online. Therefore, moving business online and creating an online marketing process is essential, especially to small businesses. The aim of this thesis was to create a digital marketing plan for a small business which lacks experience in the online market.

The thesis contains two main parts. In the theory part, theories related to digital marketing and digital marketing planning are explained thoroughly. The thesis uses the SOSTAC planning framework as the main theory framework to create a marketing plan for the client organisation. The marketing plan utilises data received from a survey conducted with Google Forms. The survey was implemented by using quantitative research methodology and was conducted anonymously. The results of the survey were analysed to provide the client organisation suggestions for develop their marketing activities. Based on the theory framework and the survey results, a marketing plan was established to help the client organisation to operate in business and reach customers in an online environment.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste